בשיעור הרב מדבר על מסעו של משה ומשפחתו חזרה למצרים, ברית המילה של בנו של משה וההתייצבות אל מול פרעה
בשיעור הרב תמיר מדבר על קריאה בשם ה' ולקרוא בשמות לדברים בעולם כמו חיות וכדו'..
בשיעור הרב איתמר מספר על ה'מגיד ממזריטש' ומביא את התורה שלו שמציג את היחס שלו לעולם שבחוץ ועל איך מעלים את זה לקודש.
בשיעור הרב תמיר עוסק בשאלת נאמנותה של אשה להעיד בעדויות שונות הצריכות שני עדים ובנאמנות עד אחד באופן כללי. מתוך כך השיעור עוסק במעמד עדותו של עד אחד בכלל, ובשאלת הסיבה לדין 'עד אחד נאמן באסורים'.
בשיעור זה הרב שרלו מדבר על החלק האחרון של שיר השירים שמורכב מקטעים שונים שנראים לכאורה לא קשורים ומסתיימים בצורה מפתיעה.
התורה של ה'בעל תולדות יעקב יוסף' על לך - לך בהקשר של שלמות התורה והחוכמה ביחס לשלושת השלמויות האחרות והתורה שצריך לעלות מהארץ כדי לרדת לארץ. בסוף השיעור הרב מדבר על הבחינות של תורת החסידות.
בשיעור הרב מדבר על מינויו השני של משה להנהגת עם ישראל ומשווה בין שני המינויים.
בשיעור הרב מדבר על הסיבה שבגללה היה ציווי על אברהם ללכת מחרן בשביל לקרוא בשם ה'. ועל חידושו של אברהם ביחס ל'שם' ו'עבר'.
בשיעור הרב איתמר עושה סדר בפסוקי החג ומבחין בין חג המצות וחג הפסח. כמו כן הרב מסביר על שני סוגי מצות שונים, בין מצות לכתחילה שה' מצווה את עם ישראל לבין מצות הבדיעבד שלא הספיקו לתפוח. בנוסף הרב מסביר למה הקב"ה דורש מעם ישראל לאכול את מצות הלכתחילה.
בשיעור הרב תמיר מסביר ומרחיב איך נפטרים מהאנטישמיות וברית הייעוד הישראלית.
בשיעור הרב שרלו מדבר על המעבר בין השפל העצום לשיאו של הקשר בין הדוד לרעיה.
מה עומד מאחורי הדרישה לגנאי של המילה "בדורותיו"
הרב קורא את פרשיית התשובה ("והשבת אל לבבך") בפרק ל"ב בו נכתב שהגאולה תבוא רק ע"י תשובה ומשווה אותה למקומות נוספים בתורה בהם מוצגות גלות וגאולה שונות ואף סותרות. הרב מציג את השתלשלות המחלוקת בגמרא ובפירוש הרמב"ם והרמב"ן ומציע קריאה הרמונית לכל התפיסות.